måndag, december 04, 2023

Kylig vecka

 Så inleder vi december månad men en kall första vecka. Jag var på plats på jobbet hela dagen men var såklart hem till hundarna på lunch och promenerade och käkade samt satt och myste med Esset som vill ligga i knät så fort man sitter i soffan nu för tiden.

Jobbade på fram till 16:30 och sen blev det en rask promenad genom byn efter jobbet. 

Tanken var att jag skulle baka lussebullar men det visade sig att jag hade lite för lite saffran hemma så det får bli i morgon istället.

Efter maten tänkte jag istället se tv men jag däckade direkt och sov fram till 22:30 då det var dags att gå och lägga sig. Då var det inte längre lika lätt att sova så jag såg lite tv fram till 01:30 för att bli trött igen och somnade väl runt 03-tiden. Tokigt!

Inga kommentarer: