onsdag, juli 31, 2013

Golvkoll

Lugn morgon och sedan en långpromenad bort till Talgen där hundarna fick bara. Vi gick runt och dessutom hade jag en tennisboll med mig så att de fick hämta den några gången. När Neo slutligen skulle hämta den verkar det som att den sjönk! Men å andra sidan kanske det var lika bra för Neo är inte den som brukar komma tillbaka med de grejer han hämtar i vatten.

2013-07-31 12.50.51

2013-07-31 12.50.38-1 2013-07-31 12.55.542013-07-31 12.55.56

När hundarna var nöjda åkte vi ner på stan för att kolla på golv till köket. Att det ska vara så svart att bestämma sig för vilket golv man ska ha? Har noll koll på vad jag egentligen vill ha så det enda vi kom fram till är att vi mest troligt kommer att lägga in en matta men hur den ska se ut sen har jag ingen aning om…

På kvällen åkte Henke och fiskade och jag slappade hemma. Klippte klorna på Vinna, käkade godis och bara myste av att vara hemma helt själv.

När Henke kom hem vid 23-tiden åt vi lite snacks i form av gravad oxfilé med riven parmesan och en mozarellatoast med soltorkade tomater.

Inga kommentarer: