måndag, december 14, 2015

En intensiv vecka inleds

Full fart på jobbet är det nu. Ärenden kommer in och många stora och lite kluriga ärenden ska avslutas.

Det var meningen att vi skulle ha ett möte på eftermiddagen men det blev inställt så istället hann jag med att åka och titta till ett nyetablerat saltlager, check på den.

Direkt efter jobbet åkte jag till totohallen. Jag och Robin tränade och för första gången började jag med momentet vittringsapportering med Vinna. Tror att jag hittat rätt form för att inleda det momentet för hon övertygade.

Idag fick hon även köra stå som vi inte riktigt kommer tillrätta med men vi jobbar vidare.

Sättande under gång har vi också testat och de verkar funka fint.

Humla fick också köra vittring, hon fick också köra fjärrdirigering och inkallning med ställande.

När jag kom hem rastade jag dem en sväng innan jag gick in och käkade middag som Henke fixat. Idag blev det Pulled pork till middag.

Inga kommentarer: