onsdag, december 16, 2015

Halvvägs

Så var vi halvvlägs in i denna sista hela arbetsveckan detta år. Fortfarande fullt ös medvetsls på jobbet. Jobbade från före 07:00 tills klockan var nästa 18.

När jag var hemma på lunch idag så gick jag ut till skogen med tjejerna. Tänkte köra lite markeringar men efter att de hämtat varsin dubbelmarkeringar så kom Vinna in och haltade så vi promenerade tillbaka. Tror att hon bara gjort illa sig i terrängen. Marken där jag kastade markeringarna är rätt blö och eftersom det var fruset nu så kan det hänga att hon trampade igenom den frusna markern lite.

När jag kom hem gick vi en promenad med tjejerna. Vinna haltar inget så det var nog bara en lätt genomtrampning i frusen mark som var orskaken till hältan. Skönt! Skönt också att komma ut på en riktig promenad, detta var faktiskt första riktiga promenaden med vovvarna denna veckan. I övrigt hade det bara varit korta rastningspromenader.

Även idag var jag så trött att jag somnade tidigt i soffan.

Inga kommentarer: