söndag, december 13, 2015

Luciaträning

Uppdateringsprogrammet har legat nere några veckor men nu äntligen funkar det igen så får börja beta av uppdateringar allt eftersom….

Vi börjar uppdateringar idag på lucia då vi hade söndagsträning.

Jag, Kajsa, Tobbe och Göran träffades i skogen och körde markeringar och dirigeringar i underbart väder. Vi har fortfarande ingen snö och det är fortfarande flera grader varmt och idag var det också sol.

Förutom träning så fikade vi såklart. Jag hade en utmaning till träningsgänget att vi skulle ta en bild med alla hundarna å att de skulle ha tomteluvor på sig alternativt ha dem i munnen. Efter mycket stök då ingen av hundarna ville ha luvorna på sig så låg luvorna på backen och vi tog en bild.

Kajsa ville ha lite bilder på sina hundar så det hann vi också med men de blev för oroliga med alla skuggor och bakgrunden så vi får ta nya bilder någon annan gång.

Här kommer i alla fall bilder från dagens träff.

DSC_0047bDSC_0051bDSC_0059bDSC_1994bDSC_2055.allaDSC_2060-allaDSC_2107bDSC_2128DSC_2143-GizmoDSC_2151-GizmoDSC_2167-GismoDSC_2236 -GizmoDSC_2245 -AslanDSC_0002-AslanDSC_0036-Aslan

När jag kom hem hade jag ont i huvudet så jag la mig och sov en stund innan det var dags för en promenad med hundarna.

Före middag blev det ett dopp i plurret och sedan åt Västerbottenlax till middag.

Inga kommentarer: