lördag, december 19, 2015

Glöggkväll

Sov som sagt länge, tog det lugnt på morgonen och fick äntligen programmet för uppdatering av bloggen att fungera så uppdaterade för en hel vecka.

En promenad med hundarna i skogen innan vi tog en sväng på stan.

Slöade lite på eftermiddagen eftersom jag hade ont i skallen. När jag piggat på mig gjorde vi pizza och sedan var det hög tid att göra sig iordning för glöggfest.

Åkte till Eva-Lotta vid 18-tiden å där bjöds det en massa godis. Förutom god glögg så hade E-LJ gjort en massa gott julgodis och dessutom smaskiga ostar, kex och goda charkprodukter.

Efter att glöggen intagits blev det Ginger Joe Päron, Cognac, vin och whiskey för de som tycker om det.

Kul att träffa nytt folk, äta gott och bara sitta och njuta av att prata. Eftersom jag inte har någon bra bild så knyckte jag ELJs fotocollage.

12391876_917394035019317_3961905050592585696_n

När vi kom hem var klockan runt 02. Taxin höll på köra i diket när han skulle backa ner från gården. +9 grader hade gjort att det var glashalt på vår uppfart så vi fick sanda för att förhindra en dikeskörning.

Inga kommentarer: