torsdag, december 17, 2015

Snö och toto dag 3

Vaknade till ett vitt landskap. Ett tunt lager snö hade kommit under natten. Härligt!

Även idag var det en intensiv dag på jobbet och direkt efteråt åkte jag hem och bytte om, skjutsade Henke ner på stan då han skulle ut och käka och sedan åkte jag till totohallen. Idag var det jag , Anna, Ida och Simone som tränade. Vinna och Humla fick köra fjärrdirigering, rutan, vittring idag och jag måste säga att Vinna är bäst på rutan och vittring då hon är lugnade och mera sansad. Humla är bättra på fjärrdirigering och fotgående som vi också nötte på idag.

Anna bjöd på gofika, glögg och lussebulla och sedan avslutade vi träningen med lite apporteringsträning/stadga i kast under transport. Bra bra!

Väl hemma hann jag värma maten sedan ringde SIFO så jag svarade på frågor medan jag åt.

Hann sedan precis börja göra iordning julkorten innan Henke ringde och ville ha hämtning.

Hämtade honom, tankade bilen, pratade med mamma och sedan när vi kom hem så blev det lite tv-titt och data-fix så jag kom inte isäng förrän vid 01-tiden. Ursch så onödigt sent!

Inga kommentarer: