onsdag, december 30, 2015

Förberedelser

Idag hade jag tänkt ta sovmorgon men vaknar 4. Somnar om och varknar 6, flyttar på Vinna som tagit över mer eller mindre hele min säng. Somnar om och lyckas efter ytterligare några vakna perioder sova till 08:30. Stiger upp och sätter mig framför tvn och datorn istället.

Efter att Henke kommit upp och vi ätit frukost blev det en långpromenad med tjejerna och sedan en tur till stan för att komplettera det som var slut igår. Passade också på att tömma förpackningsinsamlingen som var överfull. Vi hade väntat till rätt dag för återvinningsgården var helt tom.

Idag kom mina nya hörselkåpor. Kommer att underlätta när vi nu ska träna mera med skott och om jag ska sitta tillsammans med skyttarna i gömslet nästa höst. Det känndes helt rätt, små och smidiga trots att jag har liten skalle så de kommer att bli bra. Det blev MSA Sordin supreme pro.

När vi kom he blev det lite förberedlser inför morgondagen, en kopp kaffe och sedan städning för hela slanten.

Kvällen blev en lugn uppladdning inför morgondagen.

Inga kommentarer: