tisdag, december 15, 2015

Toto dag 2

Efter ännu en intensiv dag på jobbet blev det en tur till totohallen. Idag var det jag, Kajsa och Robin som tränade.

Vinna:

Även idag lite vittring och fjärrdirigering (STÅ-träning). Det ena går bra och det andra momentet kämpar vi vidare med. Idag fick hon även köra lite rutan vilket funkgerar väldigt bra.

Humla:

Rutan, vittring och fjärrdirigering stod på schemat för henne idag. Även inkallning med ställande blev det och det är hon väldigt duktig på.

Kom hem vid 20-tiden och tack vare att vi fick över så mycket mat i söndags så blev det västerbottenlax även idag.

Trött, trött, trött i mössan var jag så efter maten somnade jag i soffan redan vid 21-tiden och sov som en stock tills Henke väckte mig å då gick vi och la oss och jag somnade direkt igen.

Inga kommentarer: