torsdag, januari 28, 2016

En dag full med aktiviteter

Först en kort rastningspromenad med vovvarna innan jobbet. På lunchen åkte jag hem och gick samma runda som på lunchen igår. Promenad efter vägen bort till skoterspåret och sedan ner på täkten där de fick springa av sig. Hem för att äta lunch å då fick de vara ute på gården om de ville. Hade dörren öppen.

Jobbade eftermiddag som vanligt och när vi kom hem vid 17-tiden gjorde vi vår 5km runda innan jag skjutsade Henke till stan där de skulle ut och käka då en kolega slutar i veckan.

Själv åkte jag till totohallen och körde lite utställningsträning med Vinna och umgicks med Göran och Anna.

Insåg att jag fortfarande inte ätit middag när jag vår och tankade så jag gick in på pizzerian och käkade en pizza – botten.

Åkte sedan till Idenor där hundarnas matte och husse kommit hem så jag lämnade tillbaka gästerna och åkte sedan hem. En halvtimma senare kom Henke hem och inte långt efter det så sov jag….

Inga kommentarer: