lördag, januari 02, 2016

En tripp till stan

Efter gårdagen, som inte blev som jag hade trott. Med tanke på den mängt dryck som intogs på nyrsafton och hur sen det blev så trodde jag att jag skulle vara sängliggande men tack och lov var jag bara lite seg på förmiddagen. Då passade vi på att ta oss en lång promenad med vovvarna å efter det så var vi pigga allesammans. Orkade därför skriva ihop återblicken på 2015 å sen blev det såklart Ivanhoe och Pizza till middag. Men men det var i går…

Idag blev det en promenad med vovvarna och sen så tog vi en tur ner på stan. Henke shoppade jeans och jag hittade en tröja och en vardagskavaj som kan vara bra att ha till Jeans. Fynd! Winking smile

Handlade mat på hemvägen och sedan blev det ytterligare en lite kortare promenad i skogen. I morgon ska vovvarna få sig en rejälv genomkörare på årets första SSRK-träning. Hoppas bara att det inte kommer snö! Tinade några fåglar för att ha med på träningen.

Annars blev det en rätt lugn kväll. Såg film, och satt vid datorn en del.

Inga kommentarer: