onsdag, augusti 17, 2016

Ändrade planer

Min plan nu när Vinna löper var att jag skulle åka upp till Piteå i helgen. Skulle göra utstryk på onsdag eftermiddag och sedan åka upp efter jobbet på torsdag för att försöka få till en dejt med Tina och Theo på fredag. Nu blev det en tidigare tid för utstryket och det visade att Vinna höglöper så jag vågade inte chansa. Gjorde klart måstena på jobbet, åkte hem och rastade hundarna och hämtade min packning som jag för säkerhetsskull packade redan i går. Lämnade Humla till Lasse och Birgitta där hon ska vara tills i morgon sedan ska hon få åka till Roland och Gunilla och labbarna fram tills på söndag då Henke kommer hem.

Jag kom iväg vid 17:30 å då åkte Henke till Falun för Open air i Falun. Resan upp till Piteå gick bra då jag lyssnade på OS på radion men visst var jag trött i ögonen när jag anlände ute på stugan efter midnatt. Stannade inte något på vägen utan körde non-stop.

Rastning av Vinna, lite tea och smörgås men sen var det hög tid att krypa i säng. Det har varit en lång dag.

Inga kommentarer: