söndag, augusti 14, 2016

Forsa Checkpoints och Linköpingsbesök

Sov länge och startade dagen lugn då jag trots att jag sovit så bra och så mycket hade lite ont i huvudet.

Vid lunchtid åkte vi till Forsa. Henke skulle hämta en mikrovågsugn som vi köpt av en kollega till honom då vår tydligen brann i går. Jag passade under tiden på att samla in samtliga checkpoints i Forsa. Nu har jag Näsviken och ett 15 tal checkpoints kvar i Hudiksvall. Delsbo räknar jag inte med att ta.Det är så kul när man kommer till platser som man inte varit på. Idag fick jag se Holma Helsingland från ett annat håll. Det såg väldigt mysigt ut nere vid ån.

20160814_14313120160814_143149

Handlade på vägen hem och hann sedan se lite OS-golf innan Ulf och Eva från Linköping samt Lasse och Birgitta kom förbi på en fika.

När de åkt såg vi klart golfen så det blev en sen middag vid 21:30-tiden. Västerbottenlax stod på matsedeln idag.

Skön lugn dag å ändå 8,5 km promenad i skogen med lösa glada hundar ute på myrarna.

Inga kommentarer: