onsdag, augusti 31, 2016

Lite hundträning idag också

Efter en ordinarie arbetsdag som avslutades med inspektion på Iggesunds hårdkrom där rivningen går vidare. Förmodligen kommer byggnaderna att vara helt borta inom två veckor.

20160831_15272420160831_15290620160831_153607

Direkt från jobbet åkte jag och träffade Tobbe och Anna för att köra ett litet genrep inför Tobbes start i helgen.

Vinna var het som en kamin innan det var hennes tur. Hon gick en dubbelmarkering på vatten som hon löste fint och sedan en vattendirigeringen som hon tyvärr inte riktigt nådde fram till. Två gånger var hon nästan över men när hon vänder så lyckas jag inte trycka ut henne. Vi hjälpte henne lite så att hon lyckades till sist Rätt nöjd ändå! Markering på land spikade hon väldigt snyggt.

Ont i skallen hade jag när jag kom hem så det blev en tablett och sedan lite baklängesmiddag. Lasse och Birgitta hade kommit förbi för att uppvakta Vinna som ju fyllde år när jag var borta. Leverpastej till tjejerna och god bulle till oss.

Till middag blev det sedan spenatsoppa med kokt ägg.

Skulle se The Night Manager men somnade när det var 10 minuter kvar. Trött trött! Sov till midnatt men då var jag minsann pigg… Winking smile

Inga kommentarer: