tisdag, maj 23, 2017

Dagen efter en intensiv dag

Var ordentligt trött idag och jag antar att det beror på att det blev en lång och intensiv dag igår. Men oj vad skoj den var och vad bra det gick!

Jobbade fram till klockan 12:30 men sen gjorde jag tidig kväll. Gick en promenad i det härliga vädret men var så trött att jag bara var tvungen att gå in och lägga mig sedan . Somnade direkt och vaknade först klockan 14:30 av att jag var hungrig. Hade ju inte ätit någon lunch. Blev mat och sedan friserade jag Vinna. Klippte klor, tassarna och lite hår på öronen. Mysigt tyckte både hon och jag!

Senare på eftermiddagen körde jag en apporteringsövning på gården och sedan gick jag ner och gjorde samma övning på vatten. Gick så himla bra för Vinna. Humla blev mer taggad än vanligt och tjöt ut sin glädje.

Efter detta gick vi en promenad genom byn och sedan njöt vi av en liten Mojito och kallskuret på altan. Första middagen på altan grillades och åt också. Härligt nu börjar det bli lite varmare!

Höll mig vaken på kvällen men somnade direkt efter Hawaii 5-0.

Inga kommentarer: