måndag, maj 29, 2017

Tillbaka i verkligheten

Värmen är bortblåst och en ny arbetsvecka väntade. En ganska fullbokad vecka kommer det att bli. Idag var det inspektion på en frisering som fått klagomål på hygien bl.a.

Kände mig väldigt trött så jag flexade faktiskt ut redan klockan 12. Åkte hem och gick en sväng med hundarna. Åt lunch och la mig sedan vid 14-tiden. Däckade totalt och vaknade först när Henke ringde klockan 16:15.

När han kom hem från jobbet åkte jag till båten för lite apporteringsträning Humla, som inte varit med i helgen fick börja Fotgående och lite markeringar för hennes del.

Efter det så fick Vinna komma ut. Också fotgående men sedan passivitet vid vatten Taggad tjej idag men duktig när hon fick markeringar på vatten. Avslutade träningen med fotgående och passivitet igen och nu var det bättre

Efter middagen så fixade jag med bilderna från helgen men hann inte klart så jag fåt fortsätta i morgon.

Inga kommentarer: