tisdag, maj 16, 2017

Nya tänkbara träningssjöar

Då jag hade ett möte efter lunch så fick hundarna hänga med till jobbet. Efter personalmötet klockan 11:30 gick jag en promenad med dem runt Lillfjärden och sedan hade jag med mat så jag käkade på jobbet.

Efter mötet så åkte jag ut till de sjöar som jag spanat in på Maps. Den första sjön såg riktigt bra ut! Dit ska vi åka och träna snart! Den andra sjön hade för mycket vegetation runt sjön dessutom låg den intill ett hus så den gick bort.

Tredje sjön som jag kollade var stor och låg i väldigt fin skogsterräng men det var dålig väg och dessutom ganska långt att gå så den går också bort. Däremot kan vi nog träna i den skogen kanske.

Härliga promenader för mig och tjejerna på nya marker så vi kom inte hem förrän 15:30. Då däckade jag direkt och på kvällen blev det bara en kort promenad med tjejerna. De hade fått så bra med promenader idag i alla fall.

Även på kvällen var jag trött och somnade till en stund på kvällen.

Inga kommentarer: