tisdag, oktober 03, 2023

Esset har börjat löpa

Även idag skulle jag vara heldag på jobbet och Henke åkte hem på lunch eftersom jag hade en bokad inspektion precis på lunchen.  När jag kom tillbaka till jobbet efter inspektionen hade alla ätit så jag åt min mat lite raskt och satte mig sedan och jobbade vilket innebar att det blev en väldigt kort lunch.

Ryggen känns mera och mera men jag förstår inte var jag gjort. Efter jobbet gick vi bara genom byn, i början gjorde det riktigt ont men det släppte när jag gick så det är nog bra att röra sig.

På kvällen konstaterade jag däremot att det kändes när jag låg i soffan. Kunde liksom inte riktigt ligga still för då började det värka ut mot höften och ner mot låret.

När vi låg i soffan jag, Henke och Esset så tyckte jag att Esset var lite svullen och röd så jag tog ett papper och det blev en liten liten röd fläck. Får kolla igen i morgon men nu verkar det som att Esset börjat löpa. 

Sov dåligt på natten då jag vaknade varje gång jag ändrade ställning.

Inga kommentarer: