fredag, oktober 27, 2023

Vintring av husvagn

 Eftersom det är första hela veckan jag jobbar efter alla incidenter som varit så slutade jag lite tidigare idag. Satt hemma hela dagen idag eftersom det var utbildning på förmiddagen och jag ändå tänkte sluta lite tidigare på eftermiddagen. Trots att jag slutade klockan 15 så blev det full dag eftersom jag också började tidigare och tog lite kortare lunch än vanligt.

Hann med hundpromenaden innan det blev mörkt och eftersom Henke kommit hem och behövde vila ryggen från sandskottning så tyckte jag att det kunde vara bra att försöka få in husvagnen för vintern idag. Sagt och gjort och det gick faktiskt riktigt smidigt. Skönt nu återstår bara båten som behöver tas upp och  packas in inför vintern. 

Till middag blev det Kycklingpaj och sen väntade soffläge för oss allesammans.

Inga kommentarer: