onsdag, oktober 04, 2023

Halvdag på plats på jobbet

 Idag jobbade jag fömiddag på plats på jobbet. Hade lite möten och sen gjorde jag en inspektion/ett besök på vägen hem på lunch. Det gör ont när jag går och jag råkade ta ett lite för långt steg på lunchen och det gjorde att det blev mycket värre. 

Skulle sitta hemma och läsa och jobba på eftermiddagen men det gjorde så ont att det slutade med att jag låg på magen och läste, det funkade hyffsat.

När Henke kom hem gick vi genom byn men det är jobbigt att gå. Måste nog ringa snart då det hela tiden ara blir värre och värre.

Satte på Esset tikskydd efter promenaden. Tyckte att hon börjat löpa i går men hon håller efter så bra att det är svårt att se. Tikskyddet bekräftade dock mina misstankar så nu väntar vi med spänning....

Jobbig kväll då det varken går att sitta eller ligga...

Inga kommentarer: