onsdag, mars 22, 2023

Ändrade tidsplaner

 Arbetade på plats på jobbet på förmiddagen idag. Var bl.a. och presenterade hälsoskyddsarbetet på nämnde och sen åkte jag hem till tjejerna på lunch. Gick en promenad ner till Nordenholm kvarn. Idag var det riktigt blött och kladdigt då det snöa blötsnö på förmiddagen.

Kände mig väldigt trött på eftermiddagen så det var skönt att sitta hemma och jobba då kunde jag slänga mig en stund både på lunchen och istället för eftermiddagsfika.

När Henke kom hem tog jag Esset på en 5km löprunda medan Henke promenerade med Vinna. Till middag blev det lag och pressad potatis.

På kvällen kom besked om vår planerade flytt den 3 april blivit framflyttad till  runt 20e april så nu får vi sitta kvar i kaoset ett par veckor till men hinner samtidigt rensa ytterligare innan flytten vilket kan vara bra.

Inga kommentarer: