fredag, mars 31, 2023

Rätt in i kaklet....

 Nu har vi avslutat den sista av de 12 oxveckorna och nu väntar i alla fall ett par fyra dagars veckor.

Jag var på plats på jobbet på förmiddagen och passade då även på att cykla 15 milometer på kontorscykeln. 

Åkte hem på lunch till tjejerna och gick en promenad och jobbade sedan hemifrån på eftermiddagen. Klockan 15 upptäckte jag att jag missat fikat så å jag kände mig trött så istället för kaffe så tog jag med Esset och sprang 5 kilometer. Jobbade sedan vidare en stund till med lite telefonsamtal innan det blev helg.

Slappade lite en stund innan vi gick en promenad. Gjorde sedan lite tilltugg innan det var dags för middag som blev grillat och pommes idag.

Vi vill bägge se Bäst i Test men vi var så trötta att vi somnade bägge två. När jag vaknade såg jag det sista av programmet och dessutom lite serier på tv4 play.

Inga kommentarer: