måndag, mars 06, 2023

Lång resdag i fint väder

 Kom iväg från Laholm redan vid 8-tiden. Strax efter avresa körde jag genom en hagelstorm under några sekunder då trafiken stannade upp lite. 


Resten av resan var det väldigt fint väder och ingen blåst så det gick väldigt fint att köra hela vägen. Brukar bli trött av att köra så långt själv men idag var pigg hela vägen och det gick så lätt. Kanske för att jag sovit 8,5 timmar i natt?

Väl i Hudik igen så stannade jag till och tvättade bilen innan jag åkte hem och lastade ur den. Henke kom hem från jobbet samtidigt som mig så vi gick en promenad med tjejerna innan jag packade upp och Henke fixade middag. 

Efter maten och lite koll på foton från resan så kände jag att tröttheten sköljde över mig. Somnade i soffan och gick och la mig i sängen när jag vaknade till lite senare. I morgon ska jag vara ledig åtminstone på förmiddagen.

Inga kommentarer: