tisdag, mars 28, 2023

Hemmajobb med löprunda

 Idag blev jag kvar hemma för att granska och svåra på årsrapporter. Kom igång som vanligt 6:30 när jag jobbar hemma. Klockan 10 hade jag fått massor gjort och inte tagit en enda paus så då tog jag med mig Esset på en löprunda på 5 km.

Jobbade sedan vidare fram till lunch då det blev en dusch, en promenad med lite markeringsträning och såklart lunch.


Jobbet fortsatte på eftermiddagen fram till 16:30 då Henke kom hem.

Efter lite vila så gick vi en promenad genom byn. Nollgradigt men soligt och fint och framförallt ljust! Så skönt! Nu vill vi ha lite värme också för det är inte kul att ha 1 meter hårdpackad snö på tomten.

På kvällen blev det en skaldjurspaj till middag, lite ekonomifix och tv å sen somnade jag som vanligt någon gång strax efter klockan 21. Snark!

Inga kommentarer: