söndag, mars 26, 2023

Sommartid

I natt ställdes klockan om så när jag vaknade klockan 7 så var klockan i alla fall 8 när jag steg upp. Kokade kaffe och gav tjejerna mat. Satt mig sedan och såg nyhetsmorgon och sedan några avsnitt av serien Savage River innan Henke kom upp.

Blev koll på damernas sista skidtävling för säsongen efter det samtidigt som vi åt frukost.

Klockan 13, efter att även ha sett lite av herrarnas tävling så åkte jag upp mot skjutbanan för att träffa Göran och Zenitha och träna lite med tjejerna. Idag blev det markeringar då vi inte kört det alls i vinter. Lite ringrostiga men på det stora hela duktiga. Avslutade med att låta tjejerna dela på ett stort sök.


Frusen när jag kom hem men då gick vi direkt en promenad in till stan för att hämta bilen från igår. 

När bilen var hämtad åkte vi och handlade och sedan när vi kom hem gjorde vi färdigt våra räkbakelser som fick bli en sen lunch. Mums!!!

Till middag idag blev det kreolsk söndagsgryta då vi har helt slut matlådor i frysen. Jag var dock så trött att jag sov ett par timmar så det var Henke som kockade idag. Gott var det i vart fall och dessutom hade vi äntligen fått tag i Napoleonbakelser så det blev efterrätt idag också.

Inga kommentarer: