torsdag, mars 09, 2023

Träning i totohallen

 Jag var på jobbet och fixade och Henke åkte hem till tjejerna på lunch så jag tog en kort lunch och slutade sedan klockan 16 för ovanlighetens skull vilket var lämplig med tanke på att jag varnade redan före 03:30 i morse.

Efter jobbet blev det en promenad med tjejerna innan jag åkte till totohallen där jag och Gunilla tränade lite. Idag fokucerade vi på lugnt och fint fotgående i rätt position och sedan stadga i ställande, läggande och sättandet. Lugn träning men där bägge hundarna var jätteduktiga.

Det snöade ordentligt när jag åkte hem. Då är det skoj att tänka tillbaka på de naturupplevelser jag fick i nere i Laholm förra helgen då vi såg rådjur, tre älgar, två kullar vildsvin och dessutom en flock dovhjortar. De sistnämnda var de enda jag fick på bild, dock med fel inställning på kameran tyvärr men ändå! Här kommer bilden

Inga kommentarer: