torsdag, mars 16, 2023

Effektiv dag

 På förmiddagen var jag på plats och jobbade och passade samtidigt på att cykla en mil. 

Till lunchen åkte jag hem till tjejerna och gick en promenad efter skoterspåret och sen blev det hemmajobb på eftermiddagen. 

Tog mig i kragen och genomförde en löprunda med Esset på eftermiddagsfikat och sen efter jobbet blev det bara en kort promenad för att sedan skjutsa ner Henke på logen innan jag åkte till totohallen och tränade lite med Gunilla. Fokus var fotgående, runda kon och rutan. Vinna har tappat fokus på rutan men i övrigt gjorde hon en fin träning. Esset trivdes till fullo och gjorde en riktigt fin träning. Kul!

Till middag blev det palt för min del eftersom jag åt middag på egen hand. Hann sedan somna en stund på kvällen innan det var dags att åka och hämta Henke vid 23-tiden.

Däckade och sov som en stock efter detta.

Inga kommentarer: