tisdag, juni 13, 2023

Fin miljö och bra promenadstig

 Titta vilken fin utsikt det är när jag parkerar bilen vid jobbet.

Idag var jag på plats hela dagen. På fikat satt vi uppe på takterassen då det fortfarande är riktigt varmt (25 grader) och soligt. Det är fortfarande en byggarbetsplats på kajen men utsikten är ändå fin från takterassen.

På lunchen var jag hem till tjejerna och gick en promenad efter skoterleden. Inte så smart att gå där i shorts nu då det kommit upp mycket brännässlor. Aj!

Efter jobbet blev träningen inställd så jag och Henke åkte upp mot skjutbanan och utforskade stigen jag sett. Det visade sig vara en riktigt fin stig att promenera, tyvärr inte en runda utan fram och tillbaka men kanske kan utforska vidare och hitta fler stigar att ansluta så det kanske kan bli en runda i framtiden.

Vi fortsätter vår sommarmeny och sitter ute och käkar och njuter av sommarvärmen trots att semestern inte börjat ännu.

Inga kommentarer: