söndag, juni 25, 2023

Slappardag och lite viltträning

 Idag blev det en promenad direkt efter frukost innan det hann bli så varmt ute. Började ändå med att gå ner till grillplatsen så att hundarna fick blöta sig och sedan gick jag genom byn. Henke tog på sig skogskläder och gick och röjde gräs/sly i slänterna och längst med vägen.

Både jag och Henke blev sedan sega så vi hamnade i soffan och sov lite till och från och jag såg också lite serier och sedan semifinal i golden league med de svenska duktiga volleybolldamerna. Spännande spännande!

På eftermiddagen tog jag med mig Esset och lite vilt som jag tinat och gick ner till sjön för en liten enkel avstämning. Här kommer lite bilder och några korta filmer.









Innan middag tog vi en promenad till Nordenholm där både jag och tjejerna badade.

Till middag blev det ädelostkyckling och ris och sen blev det tv resten av kvällen.

Inga kommentarer: