måndag, juni 19, 2023

Rivstart på veckan

 Blev en riktig rivstart på veckan då jag direkt på morgonen packade ihop provtagningsutrustning för att åka upp till Delsbo och ta prover. Passade också på att köpa ägg direkt från hönseriet.

Tillbaka i stan blev det både möten med anledning av det inträffade och dessutom skulle proverna skickas vidare till labb.

Utöver detta så hade mitt passerkort, som också är inloggningskort på lab-datorn, avmagnetiserats så det fungerade inte vilket ställde till det en del. Det är tre olika instanser som ska programmera kortet så nu hoppas jag att inget mera händer med det.

Blev en intensiv arbetsdag på plats eftersom Henke arbetar hemifrån då han hade feber och är snuvig och har hosta.

Väl hemma blev det bara en promenad genom byn med tjejerna. Vädret är fortfarande fantastiskt och jag njuter varje sekund. Skulle bara haft semester nu så att man kunnat njuta mera....

Efter middagen som blev direkt efter att jag gått med hundarna och Henke fixat mat så var det dags för styrelsemöte med vägföreningen. För en gångs skulle lyckades vi hålla det ganska kort.

Väl hemma blev det fotbollskoll vilket var en mindre rolig historia där Sverige inte alls spelade bra vilket resulterade i en förlust mot Österrike.

Inga kommentarer: