måndag, maj 20, 2024

Blodomloppet

 Jobb som vanligt med lunch hemma med hundarna. Fint väder även idag men en helt annan temperatur. Det slog om i går på eftermiddagen. 

Efter jobbet så åt vi middag direkt när vi kom hem. Henke skulle iväg på Blodomloppet men för första gången på över 10 år så har vi ingen lag från jobbet så därför anmälde jag mig inte. Halva nöjet är ju fikakassen och att sitta och ha picnic efter löprundan. Direkt efter maten bytte jag om och tog en 5km löprunda hemma istället. Första gången på ett par veckor. 

Henke drog sedan iväg men de hade gått en rask promenad istället för att springa. De var dock väldigt många i år, över 40 st tror jag att han sa.

På kvällen satt jag och skickade iväg årsmöteshandlingarna i vägföreningen men först uppdaterade jag hela maillistan till alla boende i byn.

Inga kommentarer: