fredag, maj 31, 2024

Men nu blir det helg!

Fortsatt fantastiskt väder! Jobbade på plats på jobbet på förmiddagen och gjorde de sista timmarna hemma efter lunch. Slutade strax efter klockan 15 och promenerade då bort till Nordenholm där hundarna och jag tog årets första dopp.

Tog också lite fina bilder på flickorna i solen. Eller Tant Vinna och Sprätten Esset som jag kallar dem ibland ibland.




Skjutsade in Henke till stan då de skulle ut och "fira" en på jobbet som skulle gå i pension. Åkte sedan på Ica och köpte en liten smörgåstårta och Napoleonbakelse som blev dagen middag då det var så varmt att jag inte kände för att äta palt.

En kvällspromenad bland myggen blev det vid 23-tiden men bara ner till grillplatsen för att få en paus från Good Doctor Maratonet som jag passade på att ha när Henke var borta.

Pappa är fortsatt svag så jag får rapporter från mamma som varit med honom mycket för att han inte ska vara ensam nu.

Inga kommentarer: