måndag, maj 27, 2024

Mötesdag och morsdagsfika

 Arbetsuppgifterna vällde in idag och jag hann verkligen inte med mig själv men jag har som tur var lite luft i mitt schema nu så det ordnar sig säkert. Efter att jag varit hem till tjejerna på lunchen och konstaterat att Vinna verkar stabil så åkte jag på möte på tekniska. Trodde att det skulle vara klart till tre men det drog ut till fyra å då var det ju ingen vits att åka tillbaka till jobbet.

Åkte hem och gick en promenad med tjejerna. Det är så skönt att det hela tiden är shorts och linneväder nu för tiden.

Direkt efter promenaden åkte vi in till stan, köpte pizza och åkte till Lasse och Birgitta och käkade med dem. Fikade också lite morsdagsfika då det aldrig blev att vi träffades igår.

Väl hemma blev det mest tv innan det var dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: