onsdag, maj 22, 2024

Planeringsmöten

 Jobbade på för fullt idag. På eftermiddagen satt jag hemma och jobba. Blev migränmedicinen på eftermiddagsfikat då huvudvärken från morgonen inte ville släppa. Var dessutom enormt trött så istället för fika så la jag mig en halvtimma å då blev jag av med huvudvärken. 

Klockan 16:30 tog jag kväll och gick genom byn med tjejerna. Tog en choritzo med bröd till middag och åkte sedan till Forsa för att planera inför WT:t som vi ska hålla i juli. Gofika då mötet var hos Zenitha och Göran. Henke kom hem precis efter att jag åkte efter att han varit på planeringsmöte inför deras kommande fiskeresa.

På vägen hem från Forsa stannade jag på OKQ8 Medskog för att tvätta bilen då den är var så enormt skitig.

Väl hemma blev det en kopp te och en skorpa. Vi satt ute och planerade och på slutet blev det lite kallt så jag frös när jag kom hem. Blev sedan en varm dusch också samt lite tv innan jag kröp ner vid midnatt.

Inga kommentarer: