lördag, maj 11, 2024

Trött i mössan men fint väder

Vaknade och var väldigt trött i mössan och hade ont i skallen. Undra varför ? Henke rastade hundarna, käkade frukost och var ner på stan en sväng på ett ärende innan jag lyckades pallra mig upp så att vi kunde ta en promenad.

Efter det så gick vi även en promenad då mamma också hängde med. Vi promenerade upp till pappa och tog med honom ut på en promenad. Gick till Musikhögskolan där vi tog lite saft-fika i solen. 

När vi kom tillbaka till Ängsgården kunde vi sitta ute på balkongen och fika.

Senare på kvällen hade vi bokat bord på Panelen men först tog vi en sväng till Thomas och kollade in hans mopedsamling.

Då det var fullbokat på panelen blev det en tidigt middag. Det passade mig bra då jag inte ätit så mycket. Jättegod mat som vanligt. 

Efterrätt....

Vi promenerade sedan hem till mammas lägenhet där hundarna varit. Esset hade kräkts igen, hon kräktes även i natt så nått är inte som det ska men känner mig ändå rätt säker på att det är skendräktighet.

Thomas åkte hem när vi började kolla Schlagefestivalen som vi satt och såg till strax efter klockan 01.

En sista nattpromenad i Piteå blev det. I morgon är det åter dags för oss att bege oss hemåt.

Inga kommentarer: