fredag, juni 07, 2024

Jobb och presentköp

Hade tänkt vara ledig idag men var ändå vaken så då åkte jag till jobbet till klockan 7. Hade en del halvakuta ärenden och lite annat men det blev inte som jag tänkt mig. Det ena ärendet var jag beroende av en person på tekniska men de var lediga idag. Det andra ärendet besvarade jag men den personen verkar inte vilja förstå så det blev bara mera oklart i hennes värd som det verkar. Ibland är det svårt att beskriva för en person som inte förstår.

Vid lunch åkte jag hem till tjejerna. Gick genom byn och käkade lite och sedan åkte jag ner på stan för att fixa studentpresent och titta efter nån ny sommarklänning. Presenten blev inköpt däremot hittade jag ingen klänning som föll mig i smak.

Väl hemma blev det lite vila då det varit ännu en natt med dålig sömn. Blev sedan en promenad ner till Nordenholmskvarn. Idag fick jag se en av fyra små kattugglorna som tittade ut ur holken. De flyttar nog när som helst nu....


Till middag blev det samma mat som igår och tv-underhållningen blev serien 30 dagar i fängelset.

Inga kommentarer: