torsdag, juni 20, 2024

Tillbaka på jobbet

 Så var man tillbaka på jobbet igen. Hade möte på förmiddagen och sedan blev det några ärenden som det var kort svarstid på och som kommit in när jag var i Piteå. ann med mycket trots allt...

Ringde också till veterinären för att beställa tid för uppföljning på Esset och ev avslut för Vinna. Jag vill inte att hon ska behöva opereras igen men känner samtidigt att tumören i juvret nu är så stor att jag måste ta ett beslut innan det blir akut.

Var hem till tjejena på lunch och gick en promenad och sedan efter jobbet så blev det en promenad genom byn.

Efter middagen som idag bestod av Cesarsallad så låg jag i huvudvärk. Halvsov i soffan i stort sett hela kvällen och gick och la mig för natten vid 23-tiden. Sov sedan fram till 9:30 även om jag vaknat lite här och där under natten.

Inga kommentarer: