torsdag, oktober 29, 2015

Såååå trött på huvudvärk!

Full rulle på jobbet. Var ute på inspektioner på förmiddagen så jag åt inte frukost förrän vid 11-tiden. Hoppas lunchen och jobbade på fram till kl 15 istället å så slutade jag då.

När jag kom hem tog jag med tjejerna på en promenad med träning. Hundarna fick gå lösa genomskogen ut till några täkter som de slog igår. Där tränade lite linjetag och riktningsändringar. Gick sedan upp i skogen där det blev lite kluriga dubbelmarkeringar i varierande terräng. Riktigt bra promenad i ca 1,5 timma men sen blev det snabbt mörkt.

Henke skulle iväg på loge så jag käkade middag själv, rester från broccolisoppan och sedan hade jag tänkt bada i tunnan men jag fick så ont i skallen att det blev huvudvärkstablett, kylmask och sömn istället.

Inga kommentarer: