måndag, oktober 05, 2015

Tv-fix och resdag

Åkte en tur till Elgiganten efter att jag packat mig ur lägenheten, ätit frukost och gått en promenad med hundarna. Förhoppningsvis ska det räcka med att byta inspelningbara boxen för att gå rätt kanaler med bra bild igen. En ny box kommer att skickas från Bredbandsbolaget så den borde komma denna veckan.

Precis innan jag skulle åka gjorde jag bort mig och skulle flytta om de kanaler vi fått in men då lyckades jag ta bort några kanaler. Åååå blir så trätt på mig själv när jag under tidsbrist börjar göra saker som jag inte har nån koll på hur man gör. Blev så arg på mig själv att jag fick ont i skallen.

Hur som helst så fixade mamma och pappa tvn bättre så det löste sig tydligen. Resan hem till Hudik gick raskt och utan incidenter så jag anlände till Hudik klockan 18.

Blev en promenad med vovvarna, Henke fixade middag och jag packade upp.

Hann med att uppdatera hemsidan och bloggen så att jag är ikapp igen men nu är jag trött! Så trött!!!!

Inga kommentarer: