onsdag, oktober 28, 2015

Vilken timing

Skrev igår att jag längtade tills vi skulle kunna börja träna i totohallen och gissa när vi får börja. Från och med måndag kommer hallen att vara öppen så då får det väl helt enkelt bli träning i totohallen till veckan.

Annars var det en mindre bra dag idag med huvudvärk mer eller mindre hela dagen. Inte förrän andra dosen migränmedicin var intagen och jag masserat ryggen med en tennisboll så började det lätta och då var klockan över tre. Å andra sidan fick jag lite gjort efter det.

Efter jobbet blev det en promenad med tjejerna och sedan kom Henke hem lite senare än vanligt då han var på logeträning inför mötet i morgon så då blev det middag. Igår åt vi torsk och idag blir det broccolisoppa. Vi har lyckats bra med veckans meny. En fiskrätt, en sallad och en soppa hittills verkar lovande.

Ikväll ska jag försöka komma mig för att beställa en ny dator för den gamla är på god väg att kasta in handduken så den kraschar nog när som helst. Säkerhetskopiera allt är det som gäller nu….

Inga kommentarer: