fredag, november 27, 2015

Äntligen helg, oljeövning och löjligt varmt

Alltid lika skönt när helgen kommer….

Hela förmiddagen spenderade vi på räddningstjänsten för oljeövning tillsammans med räddningstjänsten, kustbevakningen, länsstyrelsen, tekniska, kommunikationsavdelningen mfl. Intressant och givande…

Direkt efter mötet åkte vi till Hiab för att äta lunch och sedan väntade diverse jobb på kontoret. Blev både cesiummätningar, radonbeställning, julpyntning mm. Jobbade på fram till klockan 16:30.

Åkte till Ica för att handla då jag fick en impuls att baka Lussekatter men såklart glömde jag att köpa jäst så baket får vänta till nån annan dag.

Blev en promenad med tjejerna, testade Camoflagekläder som jag beställt och sedan uppdaterade jag bloggen vilket jag inte hunnit med tidigare i veckan.

På kvällen hämtade jag Henke som var ute med facket och hade bågskytte och sedan käkade på Manis.

När jag kom hem hade vi otroliga +12 grader klockan 17:00 den 27 november!

Inga kommentarer: