tisdag, november 10, 2015

Klickerträning

Idag efter jobbet fick jag ett meddelande från Anna om att hon skulle till Totohallen för att träna så jag åkte också dit. Sänkte min ambitionsnivå och bestämde mig för att bara träna ett moment. Blev stå för Vinna och Anna introducerade klicker för mig vilket jag varit lite emot att använda. Eller egentligen inte varit emot, mera tyckt att det varit onödigt då jag tycker man kan säga bra istället. Hur som helst så började jag använda klickern och om det var nybörjar tur eller vad det var vet jag inte men hon tyckte i alla fall att det var väldigt roligt att stå. Fick bra respons med andra ord så det måste jag testa fler gånger.

Humla fick träna ruta med klicker och även hon tyckte att det var väldigt skoj. Kan nog funka bra även på henne med andra ord. Vi inledde dock med att vara lugn då Humla blir så sprallig i totohallen. Bra, kul träning kan vi sammanfatta det hela med.

När jag kom hem hade Henke fixat middag. Idag blev det ceasarsallad.

Inga kommentarer: