torsdag, november 19, 2015

Gula kantareller och träning i totohallen

På lunchen blev det en skogspromenad med tjejerna som dessutom fick några markeringar. Tro det eller ej men efter promenaden så plockade jag gula kantareller, den 19 november.

Direkt efter jobbet åkte jag till Totohallen. Rastade först tjejerna och sedan fick Vinna komma in. Vi tränade med klicker igen och följande moment tränades. Stadga i stå, fotgående och rutan. Gick riktigt bra!

Humla fick sedan komma in och träna fotgående, rutan och fjärrdirigering.

När jag kom hem hade Henke åkte på loge så jag värmde palt till middag. De har nämligen börjat sälja Piteortens pitepalt på Ica.

I morgon blir det tidig morgon igen. Känner på mig att jag kommer att frysa ordentligt så i morgon får dunjackan hänga med!

Inga kommentarer: