måndag, november 30, 2015

Ny säng

Var på jobbet på förmiddagen men var lite dålig i magen vilket jag var även i gårkväll. När jag även började må illa och fick ont i huvudet så kände jag att jag inte kunde vara kvar på jobbet. Åkte därför hem vid kl. 13 och gick och la mig efter att först ha gått en promenad med tjejerna. Jag somnade direkt och sov i över en timma men när jag vaknade var både illamåendet och huvudvärken borta så då käkade jag lunch.

Jobbade en stund och sedan kom en leverans av nya sängar. Precis efteråt kom Henke hem från jobbet så vi monterade ihop sängarna så nu måste vi nästan hoppa för att ta oss upp i sängen. Oj vad höga de var!

2015-11-30 21.32.51

Humla hade dock funnit sin plats i den nya sängen.

På kvällen åkte jag till totohallen och tränade lydnad. Med Vinna fortsätter vi med fjärrdirigering –STÅ och lite rutan. Humla fick köra rutan och lite vittringsapportering.

Till middag blev det bakpotatis och räkröra.

Inga kommentarer: