torsdag, oktober 27, 2016

En lugn dag men med mycket jobb

Hade tagit hem en hel del jobb när jag gick hem i fredags å det var tur för inte kan jag lämna Vinna och valparna ensamma denna veckan. Ledig måndag-onsdag och tänkte jobba hemma halvdagar torsdag och fredag sen får vi se hur livet rullar på. Idag var det dock så lugnt i valplådan att jag faktiskt gjorde en hel dags jobb på hemmaplan. Nu har jag nog bara arbete för en halv dag till så till veckan måste jag i alla fall en tur till kontoret sen får vi se hur länge jag blir där.

Idag ville Vinna ifrån valparna betydligt mera än tidigare. Hon känner väl liksom jag att hon behöver lite miljöombyte, frisk luft och att få röra sig lite.

Henke fick avlösa mig hemma när han kom från jobbet så kunde jag gå en långpromenad med Humla idag. Guuud så skönt! Har ju inte varit längre än 300m från huset den senaste veckan om man bortser från de båda veterinärbesöken då.

Här kommer dagens bilder

DSC_0884DSC_0885DSC_0887DSC_0888DSC_0890

Henke servade mig med god middag och ett glas vin idag.Det behövde jag verkligen!

Inga kommentarer: