måndag, oktober 24, 2016

Valparna växer och frodas

Jag och Vinna försöker hitta oss själva i våra nya roller. Vi tycker väl att det går sådär. Ja Vinna sköter sig fint men matte är en riktig hönsmamma och kan inte alls slappna av. De två första veckorna sägs vara lugna å jag är helt slut. Får inget gjort men sover nästan ingenting heller. Undra när man kan börja slappna av helt?

Hur som helst så fick Humla hänga med Henke idag så att jag bara kunde fokucera på Vinna. Känns bättre så…. Även om jag som sagt inte gör så mycket så är jag heller aldrig helt avslappnad. Kollar så att valparna inte hamnar i kläm. Ser till så att Vinna äter och dricker som hon ska osv.

Här kommer i alla fall lite bilder från dagen:

DSC_0800DSC_0804DSC_0805DSC_0810DSC_0819DSC_0821DSC_0824DSC_0826DSC_0827

3 kommentarer:

Nur sa...

Vilka oförskämt söta valpar! Man blir helt varm inombords av att titta på dessa bilder :)

Vinnarens sa...

Eller hur!? Sitter å småler hela tiden när jag tittar på dem i valplådan. ������

Vinnarens sa...

Eller hur!? Sitter å småler hela tiden när jag tittar på dem i valplådan. ������