fredag, september 15, 2017

Full fart mot helgen

Ännu en intensiv dag med bara en kort lunch för att äta och rasta tjejerna. Tänk om man alltid hade så effektiva veckor som jag haft i veckan. Jösses vad man skulle hinna. Men nu huar jag haft turen att inte bli “störd” av nått och dessutom haft bra flyt i jobbet. Känns bra!

Henke har blivit sjuk igen och var på hälsocentralen igen. Han jobbade på hela dagen men var däckad när han kom hem.

Jag kände mig trött så det blev “bara” en promenad hemma vid idag. Å vad hittar men inte om man går en skogspromenad? Såklart 3 kg gula kantareller.Det tar aldrig slut i år!

Vi provade en ny LCHF-rätt idag. Lasagne på sojaplattor. En riktigt hitt tillsammans med en sallad. Blev även ett par lunchlådor. Även idag blev svampen rensad och förvälld.

Henke gick och la sig redan klockan 22. Själv satt jag uppe och såg Pretty Woman till efter midnatt. Såklart somnade jag i soffan och eftersom jag ställt tvn på Sleep och all belysning går på timer så sov jag gott när jag somnat. Allt släcktes ner och jag vaknade inte till förrän 04:30 då jag förflyttade mig till sängen där det redan låg tre slöhögar.

Inga kommentarer: