torsdag, september 21, 2017

Premiärtur

Idag åkte jag och Anne-Sofie till Sundsvall för introduktionsföreläsning om ett kommande projekt om märkning av kemikalier som vi ska genomföra under hösten. En riktig bra dag! Kom tillbaka till Hudik vid 16:30 och fick då hämta bilen på verkstan innan jag åkte hem och gick en kort rastning med hundarna i spöregn. Vilken tur att jag sprang igår!

När detta var gjort käkade vi middag sedan kopplade vi på husvagnen och åkte och mötte upp Zandra vid Medskog. Fick vår SSRK båt och tog med den och styrde sedan till Järvsö där jag lämnade husvagnen och båten. Då slipper jag åka så tidigt på lördagmorgon.

Till Hudik kom vi inte förrän vid 21-tiden och då hade jag avverkat 32 mil, kurs och husvagnsfix. Trött som tusan så både jag och Henke stupade i säng tidigt.

Inga kommentarer: