måndag, september 04, 2017

Löparkompis

Jobbade på som vanligt idag och efter jobbet var det dags för veckans första löprunda. Äntligen är Henke fri från hostan så han också kunde hänga med. Mycket bättre när han är med för då går jag inte när det blir jobbigt utan jag springer hela vägen. Gick tungt men orkade hela vägen med liiiten ökning på slutet.

Det funkar så bra att ha med hundarna. Vinna sitter i mitt midjebälte medan Henke får ta Humla i handen eftersom hon vägrar att springa framför. När jag har båda springer Vinna framför mig i midjebältet medan Humla springer brevid så det funkar också. Tyvärr har jag ingen draghjälp men sträckt lina i alla fall.

Efter dusch och vätska så gjorde vi röding till middag. Som tillbehör blev det wokgränsaker och sjögräsnudlar och citronsås.

När vi ätit klart kom Lasse och Birgitta och hälsade på. De hade med blåbärsmuffins å de kunde vi inte motstå men vi delade dock på en så lite karaktär hade vi i alla fall.


Inga kommentarer: