måndag, maj 22, 2023

Blodomloppet 2023

 Började på plats på jobbet och satt bl.a. i en kort digital utbildning på förmiddagen och en del telefonsamtal som gjorde att jag hann cykla 10 kilometer på kontorscykeln också.

På lunchen åkte jag hem och gick en promenad med med tjejerna och sen var jag tillbaka på jobbet igen på eftermiddagen.

Direkt efter jobbet käkade vi lite kycklingspett och coleslawe och sedan gick vi genom byn med tjejerna.

Ikväll var det dags för blodomloppet. För första gången tog jag med Esset och sprang de 5 kilometrarna. Gick helt ok trots asfalt. Tiden blev 26:28 och då hamnade jag på 69 plats av 453 tjejer som sprang. Esset var kanonduktig även när vi satt och hade picknick efteråt. 

Även Henke sprang helt otränad och klarade att springa hela vägen vilket är starkt.

Blev en aktiv dag med 5,5 km promenad, 10 km cykel och 5 km löpning vilket resulterade i nästan 20 000 steg.

Inga kommentarer: